Prigovor potrošača

Prigovor potrošača

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

U Proconventi d.o.o. vjerujemo u otvorenu i poštenu komunikaciju. Ako niste zadovoljni našim proizvodom ili uslugom, imate pravo podnijeti pisani prigovor, a mi ćemo ga ozbiljno razmotriti i odgovoriti u zakonskom roku.

Sukladno čl. 8. st. 2. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 79/07, 125/07, 79/09, 89/09, 133/09, 78/12, 56/13), Zakonu o pružanju usluga u turizmu, Zakonu o zaštiti osobnih podataka i Uredbi EU o zaštiti osobnih podataka obavještavamo cijenjene potrošače da svoje prigovore na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku:

  • Poštom: ProConventa d.o.o. Putnička agencija, Trg Antuna Mihanovića 2, 10040 Zagreb
  • E-mailom: proconventa@proconventa.hr
  • Osobno u našim prostorijama

Odgovor na vaš prigovor dostavit ćemo u pisanom obliku, najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka prigovora.

VAŽNA NAPOMENA: Molimo uz prigovor obavezno navesti vaše kontakt podatke – ime i prezime, te adresu na koju možemo dostaviti odgovor.

Nadležno tijelo za službeni nadzor djelatnosti turističke agencije:
Državni inspektorat, Turistička inspekcija, Šubićeva 29, 10 000 Zagreb

Što možete očekivati?

Na sve pisane prigovore odgovaramo najkasnije u roku od 15 dana od zaprimanja. Naš cilj je riješiti svaku situaciju brzo i korektno.

U slučaju da niste zadovoljni našim odgovorom, imate pravo pokrenuti postupak alternativnog rješavanja sporova. Više informacija dostupno je na:

Proconventa d.o.o. – Vaše zadovoljstvo nam je važno.