…i učiniti ih posebnima!

Svako događanje u organizaciji nekog poslovnog subjekta u svojoj naravi zapravo je promotivni event s ciljem prezentacije vaše tvrtke, boljeg pozicioniranja tvrtke na tržištu i u javnosti, te na koncu s ciljem građenja odnosa s postojećim i potencijalnim poslovnim partnerima i klijentima. Uzevši to u obzir, vaše događanje – bilo ono stručni skup, konferencija, sajam, domjenak, gala večera, svečano otvorenje, incentive putovanje ili nešto drugo iz područja korporativnih događanja – treba isplanirati i evaluirati kako bi se marketinška poruka uspješno plasirala.

Prije organizacije događanja treba prvo postaviti pitanja: Koji su njegovi ciljevi i što želite njime postići? Kojoj interesnoj skupini je poruka događanja namjenjena?

Event „na razini“

Ovisno o profilu vaših uzvanika kao i o vašoj željenoj poruci, prigodna događanja koja organizirate mogu biti jednako učinkovita bilo da su ona: opuštena / svečana, indoor / outdoor, tematska / klasična, dnevna / večernja događanja. Razmislite o vašoj poruci i prodiskutirajte o mogućim opcijama s profesionalnim organizatorom događanja kako biste došli do idealnog rješenja. U svakom slučaju, cilj je podići vaš event na određenu razinu kako bi se postigao što bolji dojam, a i kako bi uzvanicima doživljaji s vašeg događanja ostali u pamćenju. Svojim poslovnim partnerima možete organizirati i roštilj, ali ako to druženje podignete na višu razinu prigodnim programom i detaljima, onda to događanje nipošto neće biti „obično“.

Public Relations

Tome zasigurno doprinosi marketing i promidžba prije i poslije eventa. Ako želite izgraditi imidž tvrtke organizacijom posebnog događanja, onda kreiranju pozitivnih dojmova svakako doprinose marketinške i PR aktivnosti prije i poslije velikog događanja. Dakako, cilj je da se vaši uzvanici uživo odlično zabave i zapamte vaše događanje, no u cijeli projekt je potrebno kvalitetno uključiti odnose s javnošću i marketing kako bi se javnost informirala o vašim aktivnostima. Mnogi propuštaju biti prisutni u medijima.

Posebni gosti

Također, vaše događanje na višu razinu možete podići pozivanjem posebnih gostiju, ključnih govornika, što će biti zanimljivo kako vašim uzvanicima, tako i javnosti. Pored vaših dragih gostiju, partnera i klijenta, vaše događanje dobiva na težini ukoliko su ključni uzvanici i govornici prepoznati u društvu: stručnjaci iz vaše industrije, ugledni klijenti i partneri, poznati izvođači programa i drugi influenceri, odnosno predvodnici trendova i društvenog života.

Unikatni event?

Postoji li unikatni event? Dok s jedne strane iz industrije organizacije događanja (MICE) možemo čuti mišljenja da unikatni eventi ne postoje nego da se u pravilu uvijek radi o ponudi već viđenih konvencionalnih aranžmana, s druge pak strane jedan dio organizatora ističe da je svaki event zapravo unikatan i neponovljiv jer se uvijek radi o posebnim događanjima klijenata različitih profila. Druga strana ističe da je stvar „unikatnih“ događanja zapravo u njihovim detaljima koji unose nove i uzvanicima zanimljive elemente koji nadilaze ono konvencionalno. Gala večera je uvijek „samo“ gala večera. No mora li tako biti? I je li to zaista tako?

Sve je u detaljima!

Kreirajte takvo događanje da uzvanici na njemu primijete da se netko u organizaciji potrudio i pobrinuo za apsolutno svaki detalj. Također, personalizirajte svaki detalj.

  • Slijedovi hrane imaju svoju priču, kao i ponuda pića?

    Pozvali ste klijente i partnere iz raznih zemalja svijeta? Ponudite im primjerice dalmatinsko predjelo, istarsko glavno jelo, zagorski desert, slavonsko vino i domaća craft piva. Posluživanje slijedova, naravno, prati popratna zanimljiva priča koju će prezentirati voditelji programa.

  • Masters of ceremony

    Voditeljski par koji ćete angažirati svojim će šarmom dati svečanost i opuštenost vašim gala večerama i domjencima. Masters of ceremony vode cijeli program, te svojim humorom, šarmom i profesionalnošću podižu cijeli program večeri na jednu novu razinu. Službeni program vašeg događanja ne bi trebao stati samo na pozdravnim govorima predstavnika vaše tvrtke i posebnih uzvanika, kao i na nastupu glazbenog sastava. Podignite ljestvicu jednu razinu više.

  • Glazbene točke crossover glazbenika u intervalima

    Na događanjima se obično angažira bend koji svira tijekom večere u nekoliko setova po cca 45 min. Zašto bend i zabavu ne biste ostavili za kraj nakon deserta i po završetku svečanog programa, a tijekom večere program upotpunili na drugačiji način? Ponudite gostima nešto novo, crossover nastup glazbenika koji će na zanimljiv, poseban i moderan način upotpuniti večer svojom interpretacijom poznatih svjetskih i klasičnih djela.

  • Nastup stand-up komičara

    Komičarski nastup u trajanju od 20-ak minuta s bogatim repertoarom humorističnih točaka iz poslovnog svijeta odlično će upotpuniti program, „razbiti“ službenost događanja i osjetno razveseliti sve prisutne. Stand-up komičar svoje humoristične točke iz svijeta biznisa može povezati s vašom tvrtkom i tvrtkama vaših partnera, te na poseban način nasmijati i razveseliti vaše uzvanike kojima bi ova vrsta tematskog humora bila bliska i zabavna. Provjereno!

  • Nastup vašeg tima!

    Ponudite gostima nešto novo i drugačije: nastup, kratku točku ili zanimljivu tematsku prezentaciju vašeg tima osmišljenu prema scenariju koji će zabaviti i vas i vaše uzvanike. Predstavite uspjehe svoga tima na jedinstven način i pritom se zabavite.

  • Poklon uzvanicima

    Poklon uzvanicima kao mali znak pažnje već je odavno praksa na događanjima i to nije ništa novo. Ako imate neki novi proizvod, poseban na tržištu, svakako iskoristite ovu priliku da ga prezentirate.

  • Dodatne zanimljivosti

    „Out-Of-The-Box“ razmišljanjem zajedno sa svojim tehničkim organizatorom događanja možete doći do mnoštva zanimljivih ideja. Primjerice, možete uvesti zabavni kviz tijekom pića dobrodošlice s proglašenjem pobjednika i nagradom tijekom večeri za vrijeme deserta. Na kvizu će uzvanici testirati znanje o vašoj tvrtki i pritom se dobro zabaviti.

Zaključak

Događanja (ili eventi) moraju biti zapamćena kako bi ostvarila učinak. Uzvanici će zapamtiti vaše događanje po dodanim vrijednostima. Uspješan event, korporativno događanje, konferencija ili stručni skup stvara pozitivan dojam o mogućnostima vaše tvrtke i brenda. Sudjelovanjem na vašim događanjima pružate ljudima posebna iskustva i interakciju s vašom tvrtkom, uslugama i proizvodima. Time se možete povezati s potencijalnim klijentima i partnerima.

Svaki event je personaliziran, pa se ne mogu koristiti generični obrasci pri organizaciji korporativnih događanja. ProConventa koristi iskustva iz prijašnjih događanja, ali se prilagođava  vizualnom identitetu Vaše tvrtke, profilu zaposlenika, klijenata, misiji, viziji i načinu poslovanja. Ovi elementi utječu na detalje i personalizaciju vašeg događanja.

Imamo mnoštvo ideja i savjeta za vas. Kontaktirajte nas i potražite inspiraciju u našim iskustvima.

…i učiniti ih posebnima!

Svako događanje u organizaciji nekog poslovnog subjekta u svojoj naravi zapravo je promotivni event s ciljem prezentacije vaše tvrtke, boljeg pozicioniranja tvrtke na tržištu i u javnosti, te na koncu s ciljem građenja odnosa s postojećim i potencijalnim poslovnim partnerima i klijentima. Uzevši to u obzir, vaše događanje – bilo ono stručni skup, konferencija, sajam, domjenak, gala večera, svečano otvorenje, incentive putovanje ili nešto drugo iz područja korporativnih događanja – treba isplanirati i evaluirati kako bi se marketinška poruka uspješno plasirala.

Prije organizacije događanja treba prvo postaviti pitanja: Koji su njegovi ciljevi i što želite njime postići? Kojoj interesnoj skupini je poruka događanja namjenjena?

Event „na razini“

Ovisno o profilu vaših uzvanika kao i o vašoj željenoj poruci, prigodna događanja koja organizirate mogu biti jednako učinkovita bilo da su ona: opuštena / svečana, indoor / outdoor, tematska / klasična, dnevna / večernja događanja. Razmislite o vašoj poruci i prodiskutirajte o mogućim opcijama s profesionalnim organizatorom događanja kako biste došli do idealnog rješenja. U svakom slučaju, cilj je podići vaš event na određenu razinu kako bi se postigao što bolji dojam, a i kako bi uzvanicima doživljaji s vašeg događanja ostali u pamćenju. Svojim poslovnim partnerima možete organizirati i roštilj, ali ako to druženje podignete na višu razinu prigodnim programom i detaljima, onda to događanje nipošto neće biti „obično“.

Public Relations

Tome zasigurno doprinosi marketing i promidžba prije i poslije eventa. Ako želite izgraditi imidž tvrtke organizacijom posebnog događanja, onda kreiranju pozitivnih dojmova svakako doprinose marketinške i PR aktivnosti prije i poslije velikog događanja. Dakako, cilj je da se vaši uzvanici uživo odlično zabave i zapamte vaše događanje, no u cijeli projekt je potrebno kvalitetno uključiti odnose s javnošću i marketing kako bi se javnost informirala o vašim aktivnostima. Mnogi propuštaju biti prisutni u medijima.

Posebni gosti

Također, vaše događanje na višu razinu možete podići pozivanjem posebnih gostiju, ključnih govornika, što će biti zanimljivo kako vašim uzvanicima, tako i javnosti. Pored vaših dragih gostiju, partnera i klijenta, vaše događanje dobiva na težini ukoliko su ključni uzvanici i govornici prepoznati u društvu: stručnjaci iz vaše industrije, ugledni klijenti i partneri, poznati izvođači programa i drugi influenceri, odnosno predvodnici trendova i društvenog života.

Unikatni event?

Postoji li unikatni event? Dok s jedne strane iz industrije organizacije događanja (MICE) možemo čuti mišljenja da unikatni eventi ne postoje nego da se u pravilu uvijek radi o ponudi već viđenih konvencionalnih aranžmana, s druge pak strane jedan dio organizatora ističe da je svaki event zapravo unikatan i neponovljiv jer se uvijek radi o posebnim događanjima klijenata različitih profila. Druga strana ističe da je stvar „unikatnih“ događanja zapravo u njihovim detaljima koji unose nove i uzvanicima zanimljive elemente koji nadilaze ono konvencionalno. Gala večera je uvijek „samo“ gala večera. No mora li tako biti? I je li to zaista tako?

Sve je u detaljima!

Kreirajte takvo događanje da uzvanici na njemu primijete da se netko u organizaciji potrudio i pobrinuo za apsolutno svaki detalj. Također, personalizirajte svaki detalj.

  • Slijedovi hrane imaju svoju priču, kao i ponuda pića?

    Pozvali ste klijente i partnere iz raznih zemalja svijeta? Ponudite im primjerice dalmatinsko predjelo, istarsko glavno jelo, zagorski desert, slavonsko vino i domaća craft piva. Posluživanje slijedova, naravno, prati popratna zanimljiva priča koju će prezentirati voditelji programa.

  • Masters of ceremony

    Voditeljski par koji ćete angažirati svojim će šarmom dati svečanost i opuštenost vašim gala večerama i domjencima. Masters of ceremony vode cijeli program, te svojim humorom, šarmom i profesionalnošću podižu cijeli program večeri na jednu novu razinu. Službeni program vašeg događanja ne bi trebao stati samo na pozdravnim govorima predstavnika vaše tvrtke i posebnih uzvanika, kao i na nastupu glazbenog sastava. Podignite ljestvicu jednu razinu više.

  • Glazbene točke crossover glazbenika u intervalima

    Na događanjima se obično angažira bend koji svira tijekom večere u nekoliko setova po cca 45 min. Zašto bend i zabavu ne biste ostavili za kraj nakon deserta i po završetku svečanog programa, a tijekom večere program upotpunili na drugačiji način? Ponudite gostima nešto novo, crossover nastup glazbenika koji će na zanimljiv, poseban i moderan način upotpuniti večer svojom interpretacijom poznatih svjetskih i klasičnih djela.

  • Nastup stand-up komičara

    Komičarski nastup u trajanju od 20-ak minuta s bogatim repertoarom humorističnih točaka iz poslovnog svijeta odlično će upotpuniti program, „razbiti“ službenost događanja i osjetno razveseliti sve prisutne. Stand-up komičar svoje humoristične točke iz svijeta biznisa može povezati s vašom tvrtkom i tvrtkama vaših partnera, te na poseban način nasmijati i razveseliti vaše uzvanike kojima bi ova vrsta tematskog humora bila bliska i zabavna. Provjereno!

  • Nastup vašeg tima!

    Ponudite gostima nešto novo i drugačije: nastup, kratku točku ili zanimljivu tematsku prezentaciju vašeg tima osmišljenu prema scenariju koji će zabaviti i vas i vaše uzvanike. Predstavite uspjehe svoga tima na jedinstven način i pritom se zabavite.

  • Poklon uzvanicima

    Poklon uzvanicima kao mali znak pažnje već je odavno praksa na događanjima i to nije ništa novo. Ako imate neki novi proizvod, poseban na tržištu, svakako iskoristite ovu priliku da ga prezentirate.

  • Dodatne zanimljivosti

    „Out-Of-The-Box“ razmišljanjem zajedno sa svojim tehničkim organizatorom događanja možete doći do mnoštva zanimljivih ideja. Primjerice, možete uvesti zabavni kviz tijekom pića dobrodošlice s proglašenjem pobjednika i nagradom tijekom večeri za vrijeme deserta. Na kvizu će uzvanici testirati znanje o vašoj tvrtki i pritom se dobro zabaviti.

Zaključak

Događanja (ili eventi) moraju biti zapamćena kako bi ostvarila učinak. Uzvanici će zapamtiti vaše događanje po dodanim vrijednostima. Uspješan event, korporativno događanje, konferencija ili stručni skup stvara pozitivan dojam o mogućnostima vaše tvrtke i brenda. Sudjelovanjem na vašim događanjima pružate ljudima posebna iskustva i interakciju s vašom tvrtkom, uslugama i proizvodima. Time se možete povezati s potencijalnim klijentima i partnerima.

Svaki event je personaliziran, pa se ne mogu koristiti generični obrasci pri organizaciji korporativnih događanja. ProConventa koristi iskustva iz prijašnjih događanja, ali se prilagođava  vizualnom identitetu Vaše tvrtke, profilu zaposlenika, klijenata, misiji, viziji i načinu poslovanja. Ovi elementi utječu na detalje i personalizaciju vašeg događanja.

Imamo mnoštvo ideja i savjeta za vas. Kontaktirajte nas i potražite inspiraciju u našim iskustvima.

Budite u toku s najnovijim vijestima

Prijavite se na naš newsletter.

Hvala vam na poruci. Poslano je.
Došlo je do pogreške prilikom pokušaja slanja vaše poruke. Molimo pokušajte ponovo kasnije.