Ako ste već planirali ili organizirali neko specijalizirano događanje, sajam ili konferenciju, onda dobro znate da ono ne može biti upogonjeno samo entuzijazmom. Ništa bez sponzora!
Kako financirati događanje koje organizirate jedno je od pitanja koje pada na pamet već na prvom koraku planiranja i konceptualizacije eventa. Sponzori su financijski temelj za većinu događanja, bilo da se radi o stručnom skupu, sajmu ili nekom drugom specijaliziranom događanju, a nalaženje pravih partnera ne osigurava samo profitabilnost organizatoru nego i dodanu vrijednost iskustvu zadovoljnih sudionika skupa.
Za sretna i dugoročna (zlatna!) partnerstva, evo nekih savjeta kako pronaći sponzora te što je sve potrebno uzeti u obzir.
1. Već pri konceptualizaciji događanja, razmišljajte o sponzorima.
Da, čak i ako to znači da ćete napraviti promjene u zamišljenom konceptu! Razmišljajte unaprijed što potencijalni sponzori mogu dobiti od sadržaja vašeg događanja i pomaže li sponzoriranje događanja kojeg organizirate u ostvarivanju njihovih ciljeva.
2. Znajte svoju publiku.
Pretpostavljamo da ste dobro istražili potencijalne sudionike i poznajete svoje ciljno tržište. Isto vrijedi i za sponzore – tražite tvrtke ili brendove koji se uklapaju u vaš događaj. Prije pristupa, istražite zajedničke vrijednosti i pripremite prezentaciju koristi koje mogu ostvariti partnerstvom, uključujući marketinške i komercijalne.
3. Ponudite prilagođene sponzorske pakete.
Znajte vrijednost svake promocijske beneficije koju nudite kako biste lakše evaluirali koje razine sponzorstva možete ponuditi. I ne zaboravite ih prilagoditi pojedinom brendu ili tvrtci – neki će brendovi biti zainteresirani za promociju svog novog proizvoda, organizaciju zabavne prezentacije ili nagradne igre, a korporativni bi sponzori mogli profitirati svojim predstavnikom kao govornikom na konferenciji.
4. Budite inovativni
Sponzori više ne žele samo pojavljivanje logotipa na marketinškim materijalima. Osigurajte im originalne modele predstavljanja – inovativne načine promocije, posebno one koji omogućuju izgradnju odnosa sa sudionicima, pod uvjetom da su autentični i usklađeni s temom događanja. Oni neće samo promovirati sponzora, već će obogatiti sadržaj za sudionike. Kulinarska radionica s promocijom proizvoda sponzora, koja završava ručkom i nagradama za sudionike – zašto ne? Ne zaboravite iskoristiti mogućnosti i doseg novih komunikacijskih kanala i digitalnih platformi.
5. Planirajte na vrijeme
Sponzorstva za veća događanja počnite tražiti godinu dana ranije. Velikim tvrtkama trebaju mjeseci za odluku o sponzorstvu, a njihovi marketinški budžeti formiraju se u zadnjem kvartalu za iduću godinu. Pravovremenom pripremom dobit ćete vrijeme da, ako prvi pitch ne uspije, prilagodite ponudu i pronađete druge sponzore.
6. Ne oklijevajte potražiti pomoć stručnjaka.
ProConventa ima dugogodišnje iskustvo u organizaciji stručnih skupova i specijaliziranih događanja, a osim originalnih ideja, kreativnosti i predanosti, svojim partnerima pružamo podršku u svim segmentima i fazama organizacije, pa tako i u procesu pronalaženja sponzora.
Ako ste već planirali ili organizirali neko specijalizirano događanje, sajam ili konferenciju, onda dobro znate da ono ne može biti upogonjeno samo entuzijazmom. Ništa bez sponzora!
Kako financirati događanje koje organizirate jedno je od pitanja koje pada na pamet već na prvom koraku planiranja i konceptualizacije eventa. Sponzori su financijski temelj za većinu događanja, bilo da se radi o stručnom skupu, sajmu ili nekom drugom specijaliziranom događanju, a nalaženje pravih partnera ne osigurava samo profitabilnost organizatoru nego i dodanu vrijednost iskustvu zadovoljnih sudionika skupa.
Za sretna i dugoročna (zlatna!) partnerstva, evo nekih savjeta kako pronaći sponzora te što je sve potrebno uzeti u obzir.
1. Već pri konceptualizaciji događanja, razmišljajte o sponzorima.
Da, čak i ako to znači da ćete napraviti promjene u zamišljenom konceptu! Razmišljajte unaprijed što potencijalni sponzori mogu dobiti od sadržaja vašeg događanja i pomaže li sponzoriranje događanja kojeg organizirate u ostvarivanju njihovih ciljeva.
2. Znajte svoju publiku.
Pretpostavljamo da ste dobro istražili potencijalne sudionike i poznajete svoje ciljno tržište. Isto vrijedi i za sponzore – tražite tvrtke ili brendove koji se uklapaju u vaš događaj. Prije pristupa, istražite zajedničke vrijednosti i pripremite prezentaciju koristi koje mogu ostvariti partnerstvom, uključujući marketinške i komercijalne.
3. Ponudite prilagođene sponzorske pakete.
Znajte vrijednost svake promocijske beneficije koju nudite kako biste lakše evaluirali koje razine sponzorstva možete ponuditi. I ne zaboravite ih prilagoditi pojedinom brendu ili tvrtci – neki će brendovi biti zainteresirani za promociju svog novog proizvoda, organizaciju zabavne prezentacije ili nagradne igre, a korporativni bi sponzori mogli profitirati svojim predstavnikom kao govornikom na konferenciji.
4. Budite inovativni
Sponzori više ne žele samo pojavljivanje logotipa na marketinškim materijalima. Osigurajte im originalne modele predstavljanja – inovativne načine promocije, posebno one koji omogućuju izgradnju odnosa sa sudionicima, pod uvjetom da su autentični i usklađeni s temom događanja. Oni neće samo promovirati sponzora, već će obogatiti sadržaj za sudionike. Kulinarska radionica s promocijom proizvoda sponzora, koja završava ručkom i nagradama za sudionike – zašto ne? Ne zaboravite iskoristiti mogućnosti i doseg novih komunikacijskih kanala i digitalnih platformi.
5. Planirajte na vrijeme
Sponzorstva za veća događanja počnite tražiti godinu dana ranije. Velikim tvrtkama trebaju mjeseci za odluku o sponzorstvu, a njihovi marketinški budžeti formiraju se u zadnjem kvartalu za iduću godinu. Pravovremenom pripremom dobit ćete vrijeme da, ako prvi pitch ne uspije, prilagodite ponudu i pronađete druge sponzore.
6. Ne oklijevajte potražiti pomoć stručnjaka.
ProConventa ima dugogodišnje iskustvo u organizaciji stručnih skupova i specijaliziranih događanja, a osim originalnih ideja, kreativnosti i predanosti, svojim partnerima pružamo podršku u svim segmentima i fazama organizacije, pa tako i u procesu pronalaženja sponzora.