Incentive putovanja su poslovna putovanja koja za cilj imaju nagraditi i motivirati – potaknuti zaposlenike, partnere ili klijente. Poslodavac incentive programom svojim zaposlenicima zahvaljuje na napornom radu, trudu i uspjesima te ih putovanjem na neku atraktivnu destinaciju nagrađuje za to, s ciljem da ih motivira za nastavak predanog rada ali i da poboljša efikasnost svoga radnoga tima. Osim toga, incentive putovanjem se često zahvaljuje dugogodišnjim partnerima, klijentima i ključnim kupcima na lojalnosti – u nekom obliku loyalty programa – kako bi ih se nagradilo ali i motiviralo za nastavak suradnje.

Što je sve incentive?

Postoje razni oblici poticaja koje poslodavci koriste kako bi motivirali svoje zaposlenike kao što su dodaci na plaću, pokloni, poklon bonovi, wellness vikendi, zajedničke zabave i večere, no najefikasniji i najduže pamćeni oblik incentiva su zajednička putovanja. Bilo da tvrtka vodi na incentive putovanje svoje zaposlenike, klijente ili partnere, jedno je sigurno – skupina kojoj je namjenjeno putovanje,  a pogotovo na neko mjesto na kojem nikad nije bila, doživjet će nova iskustva i osjećat će se nagrađeno za svoje zasluge. Zajedničko putovanje na neku atraktivnu destinaciju sa popratnim kulturno-zabavno-rekreativnim programom zasigurno će unaprijediti lojalnost i motiviranost za daljnji rad.

Prednosti incentive putovanja naspram “običnih” putovanja

Pri organizaciji incentive putovanja prvo je potrebno izraditi detaljan brief o tvrtki i osobama koje putuju. Time se prikupljaju informacije o interesima, mogućnostima i postavljaju ciljevi. Koji je cilj incentive putovanja? Koja destinacija najbolje odgovara profilu zaposlenika? Kako osmisliti program i prilagoditi sadržaj grupi? Tvrtke mogu same izraditi brief s ciljevima i interesima, ali agencije s iskustvom mogu pružiti dodatnu pomoć. Zašto? Zbog stručnog pristupa i visoke kvalitete izvedbe. Agencija će prikupljene informacije pretočiti u plan, definirati izazove i rizike te ponuditi rješenja za postizanje uspješnog rezultata.

U incentive putovanja vrijedi ulagati

Najkraće rečeno, ulaganjem u incentive putovanja, tvrtka ulaže u svoje ljudstvo. No, ako se baci pogled na egzaktne beneficije incentive putovanja, onda možemo dobiti predodžbu o pravoj koristi takvih putovanja. Prema istraživanju iz 2013. godine koje je proveo Incentive Magazine, nakon provedenog incentive programa u 62,1 % slučajeva primijećeno je poboljšanje radnog učinka zaposlenika, u 57,8 % slučajeva došlo došlo do rasta tvrtkina poslovanja, odnosno porasta prodaje, u 50 % slučajeva je došlo do porasta morala, a u 42,2 %  do porasta lojalnosti zaposlenika, te u 32,8 % slučajeva je došlo do unaprjeđenja timskog rada. (IncentiveMag.com)

Motivacija Vašeg tima je ključ uspjeha. Omogućite svojim zaposlenicima i partnerima da putovanjem na neku zanimljivu destinaciju steknu nova nezaboravna iskustva i uspomene kojih će se uvijek sjećati. Ima li Vaša tvrtka u planu organizirati incentive program?

Incentive putovanja su poslovna putovanja koja za cilj imaju nagraditi i motivirati – potaknuti zaposlenike, partnere ili klijente. Poslodavac incentive programom svojim zaposlenicima zahvaljuje na napornom radu, trudu i uspjesima te ih putovanjem na neku atraktivnu destinaciju nagrađuje za to, s ciljem da ih motivira za nastavak predanog rada ali i da poboljša efikasnost svoga radnoga tima. Osim toga, incentive putovanjem se često zahvaljuje dugogodišnjim partnerima, klijentima i ključnim kupcima na lojalnosti – u nekom obliku loyalty programa – kako bi ih se nagradilo ali i motiviralo za nastavak suradnje.

Što je sve incentive?

Postoje razni oblici poticaja koje poslodavci koriste kako bi motivirali svoje zaposlenike kao što su dodaci na plaću, pokloni, poklon bonovi, wellness vikendi, zajedničke zabave i večere, no najefikasniji i najduže pamćeni oblik incentiva su zajednička putovanja. Bilo da tvrtka vodi na incentive putovanje svoje zaposlenike, klijente ili partnere, jedno je sigurno – skupina kojoj je namjenjeno putovanje,  a pogotovo na neko mjesto na kojem nikad nije bila, doživjet će nova iskustva i osjećat će se nagrađeno za svoje zasluge. Zajedničko putovanje na neku atraktivnu destinaciju sa popratnim kulturno-zabavno-rekreativnim programom zasigurno će unaprijediti lojalnost i motiviranost za daljnji rad.

Prednosti incentive putovanja naspram “običnih” putovanja

Pri organizaciji incentive putovanja prvo je potrebno izraditi detaljan brief o tvrtki i osobama koje putuju. Time se prikupljaju informacije o interesima, mogućnostima i postavljaju ciljevi. Koji je cilj incentive putovanja? Koja destinacija najbolje odgovara profilu zaposlenika? Kako osmisliti program i prilagoditi sadržaj grupi? Tvrtke mogu same izraditi brief s ciljevima i interesima, ali agencije s iskustvom mogu pružiti dodatnu pomoć. Zašto? Zbog stručnog pristupa i visoke kvalitete izvedbe. Agencija će prikupljene informacije pretočiti u plan, definirati izazove i rizike te ponuditi rješenja za postizanje uspješnog rezultata.

U incentive putovanja vrijedi ulagati

Najkraće rečeno, ulaganjem u incentive putovanja, tvrtka ulaže u svoje ljudstvo. No, ako se baci pogled na egzaktne beneficije incentive putovanja, onda možemo dobiti predodžbu o pravoj koristi takvih putovanja. Prema istraživanju iz 2013. godine koje je proveo Incentive Magazine, nakon provedenog incentive programa u 62,1 % slučajeva primijećeno je poboljšanje radnog učinka zaposlenika, u 57,8 % slučajeva došlo došlo do rasta tvrtkina poslovanja, odnosno porasta prodaje, u 50 % slučajeva je došlo do porasta morala, a u 42,2 %  do porasta lojalnosti zaposlenika, te u 32,8 % slučajeva je došlo do unaprjeđenja timskog rada. (IncentiveMag.com)

Motivacija Vašeg tima je ključ uspjeha. Omogućite svojim zaposlenicima i partnerima da putovanjem na neku zanimljivu destinaciju steknu nova nezaboravna iskustva i uspomene kojih će se uvijek sjećati. Ima li Vaša tvrtka u planu organizirati incentive program?

Budite u toku s najnovijim vijestima

Prijavite se na naš newsletter.

Hvala vam na poruci. Poslano je.
Došlo je do pogreške prilikom pokušaja slanja vaše poruke. Molimo pokušajte ponovo kasnije.