Clik here to sign up for our monthly newsletter!

E. proconventa@proconventa.hr // T. +385 (0)1 58 04 958

Domjenci za kraj godine
rujna 11, 2015

Poslovni domjenci

Organizacija eventa kao što je poslovni domjenak
Ova tema se sjajno nadovezuje na prošlu, o team building-u, jer je blagdanski domjenak vaše tvtke upravo to. Zabava za kraj poslovne godine, ili božićni party, event je na kojem se vaši zaposlenici imaju prilike opustiti u blagdanskom ugođaju i družiti se jedni s drugima uz dobar catering, glazbu i ples.
Kod poslovnog domjenka riječ je o vašoj promidžbi, proslavi vaših uspjeha, kao i proslavi završetka stare i početka nove poslovne godine. Dobro organizirana blagdanska zabava može ujediniti zaposlenike te ih pripremiti i ohrabriti za novu poslovnu godinu i ciljeve.

„Obitelj koja jede zajedno – ostaje zajedno“
Drugim rječima, zajednička jela, zabave i druženja jačaju zajedništvo unutar svakog prijateljstva i obitelji, a takvu atmosferu želite ostvariti i u vašem timu.
No, uz zaposlenike, želite proširiti svoju obitelj na partnere i vjerne klijente. Organizacija eventa kao što je blagdanski poslovni domjenak ne samo da će poslužiti kao team building aktivnost unutar vaše tvrtke, nego će klijentima i partnerima izvan vaše organizacije poručiti da je riječ o ozbiljnoj i profesionalnoj tvrtci sa stilom.
Organizacijom domjenka povodom završetka poslovne godine, završit ćete poslovnu godinu posebnim eventom! Bilo da se radi o božićnom domjenku / večeri ili domjenku za novi početak – početak nove poslovne godine, organizacija eventa kao što je poslovni domjenak zasigurno će osvježiti vaše ljudstvo i vašoj tvrtki dati stila i profesionalnosti.

Što je sve potrebno za uspješan poslovni domjenak?
-    Organiziranje idealnog programa za event
-    Organizacija timskih društvenih aktivnosti i igara
-    Izbor, rezervacije i angažiranje lokacije i cateringa (hrane i pića)
-    Odabir teme (tematska zabava ili ne) i dress code-a
-    Dizajn, ukrašavanje, personalizacija interijera
-    Glazba – angažiranje benda
-    Razglas i rasvjeta
-    Ostali zabavni dio – zabavljači, komičari, animatori
-    Angažiranje fotografa ili kamermana i izrada foto albuma ili filma da se vaš event ne zaboravi. Profesionalne i vrlo kvalitetne fotografije možete koristiti na internetskim stranicama vaše tvrtke kako biste budućim klijentima pokazali osobnost vašeg tima.
-    Organizacija ostalih detalja u programu (zdravica, govori, torta, itd.)
-    Tiskanje pozivnica, zahvalnica, certifikata, letaka, banera
-    Pokloni za uzvanike (od ideje do realizacije)
-    Organizacija prijevoza i smještaja za uzvanike koji dolaze iz drugog grada ili države
-    Vođenje – profesionalni organizator će bdjeti nad eventom tijekom cijelog trajanja te diskretno motriti, voditi i osiguravati da se program odvija kako bi trebao, a da Vi i vaši uzvanici doživite najbolje iskustvo.
-    Budžetiranje svega navedenog

Bilo da se odlučite za tematsku zabavu, komičarski show, karaoke, kviz, pokersku noć, cocktail party, večer uz degustaciju piva / vina ili jednostavnu i elegantnu večeru, jedno je sigurno – da bi event postigao svoju svrhu, ostao zapamćen te bio zabavan, uspješan, profesionalan i sa stilom potrebno je isplanirati i organizirati svaki detalj.
S ovoliko detalja, nešto u organizaciji može i promaknuti pa tijekom eventa nešto može poći po zlu i mimo plana te dovesti do nepotrebnog stresa. Što želite izbjeći? Zaposlenici su preuzeli ulogu hostesa umjesto da se druže sa gostima, menü nije onaj koji ste naručili, dugo se čeka na jelo, jelo dolazi hladno, nema dovoljno konobara, prostor je prenatrpan, nema plesnog podija, razglas nije dovoljan, mikrofon ne radi, rasvjeta se ne može prilagoditi, nema opcije za pušače i brojna druga neugodna iznenađenja po dolasku na lokaciju. Zbog toga želite svoju tajnicu poštedjeti dodatnih obveza i prepustiti organizaciju vašeg eventa iskusnom profesionalcu. Namjera nam je da  proslava za vaše zaposlenike, partnere i klijente bude savršena. Božićni party sa stilom!
Stvorite tradiciju održavanja godišnjih i jubilarnih proslava unutar vaše tvrtke. Osim što ćete time zahvaliti vašim zaposlenicima, stvorit ćete i izvana sliku odgovornog, profesionalnog poslodavca koji pazi na svoj tim i partnere, te njeguje stil i poslovnu kulturu svoje tvrtke. To je ono što ostaje nakon domjenka.

Pogledajte dio naše ponude za Vaš domjenak

FOLLOW US ON

Download our RFP form

Kontaktirajte nas

Komentirajte, pitajte, sugerirajte, pošaljite upit...

ProConventa d.o.o. Putnička agencija
ID kod: HR-AB-01-080868460

Voditelj poslova: Andrea Turić

 

Trg Antuna Mihanovića 2, 10040 Zagreb
MBS: 080868460
Tvrtka registrirana pri Trgovačkom sudu u Zagrebu

OIB: 04727302481 | VAT NO: HR04727302481

Radno vrijeme za rad s korisnicima:
PON - PET 10:00 - 16:00 ili prema dogovoru
 

 

opći uvjeti poslovanja

 

Nadležno tijelo: Samostalni sektor turističke inspekcije

T: +385 1 58 04 958 | F: +385 1 2925 060
E: proconventa@proconventa.hr

 

 

 

Call us Email us Get a free quote